23-30 Ιουλίου 2022 Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Χαλκίδας
[DP] σημαίνει ότι η ποινή για παράβαση του κανόνα, που επισημαίνεται, είναι στην διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής Ενστάσεων (ΕΕ).
[NP] σημαίνει ότι για τον κανόνα, που επισημαίνεται, δεν μπορεί να υποβληθεί ένσταση απόσκάφος. Αυτό αλλάζει τον RRS 60.1(a).
1. Οργανωτική Αρχή
Το Επιμελητήριο Εύβοιας, το ΣΑΜΕΕ (Σωματείο Αλληλοβοήθειας Μελών Επιμελητηρίου Εύβοιας), & ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Χαλκίδας προκηρύσσουν τον διεθνή ιστιοπλοϊκό αγώνα «Evia Island Regatta 2022» που θα διεξαχθεί από τις 23 Ιουλίου 2022 μέχρι και τις 30 Ιουλίου 2022.
2. Κανόνες
2.1 Η διοργάνωση θα διέπεται από τους κανόνες, όπως αυτοί ορίζονται στους Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας 2021-2024
2.2 Επιπλέον εφαρμόζονται οι ακόλουθοι κανόνες:
a) Ο Κανονισμός IMS 2022
b) Ο Κανονισμός ORC Rating Systems 2022
c) Οι Ειδικοί Κανονισμοί Ασφαλείας Ανοικτής Θαλάσσης της World Sailing World Sailing Offshore Special Regulations 2022-2023). Η διοργάνωση κατατάσσεται στην Κατηγορία 4 του Κανονισμού.
2.3 Θα ισχύουν οι Εθνικές Διατάξεις της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας και οι ειδικές Διατάξεις της Επιτροπής Ανοικτής Θαλάσσης. Τα έγγραφα αυτά μπορούν να βρεθούν στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων
2.4 Για τις offshore διαδρομές θα ισχύσει το WORLD SAILING DEVELOPMENT RULE DR21-01 ALTERNATIVE STARTING PENALTY
Σύμφωνα με το World Sailing Test Rule DR21-01, ο ορισμός Εκκίνηση αλλάζει ως εξής:
Εκκίνηση: Ένα σκάφος εκκινεί όταν, έχοντας βρεθεί η γάστρα του εξ’ ολοκλήρου στην προ της εκκίνησης πλευρά της γραμμής και έχοντας συμμορφωθεί με τον κανόνα 30.1, εάν αυτός εφαρμόζεται, οποιοδήποτε τμήμα της γάστρας του διασχίσει τη γραμμή εκκίνησης από την προ της εκκίνησης πλευρά προς την πλευρά της διαδρομής είτε:
(a) κατά ή μετά το σήμα εκκίνησης του, ή
(b) κατά τη διάρκεια του τελευταίου λεπτού πριν το σήμα εκκίνησης του.
Όταν ένα σκάφος εκκινήσει, μπορεί να επιστρέψει στην προ της εκκίνησης πλευρά της γραμμής για να συμμορφωθεί με την απαίτηση (a) του ορισμού Εκκίνηση, αλλά εάν δεν το κάνει η ποινή του κατά την εκκίνηση πρέπει να είναι:
Προσθήκη 2% στο συνολικό του χρόνο ή τουλάχιστον 1 θέση, όποιο είναι μεγαλύτερο.
2.5 Σύμφωνα με τον RRS 87, ο κανόνας ORC Rule 206 αλλάζει ως εξής:
a) Ο μέγιστος αριθμός πανιών πρέπει να είναι όπως αυτός ορίζεται στον κανόνα ORC Rule 206 με μία πρόσθετη μεγίστη. Η δεύτερη μεγίστη πρέπει να έχει τουλάχιστον μία μούδα. Όσο τα σκάφη αγωνίζονται, μπορούν να φέρουν μία μόνο μεγίστη. Οι μεγίστες μπορούν να εναλλάσσονται ανάμεσα στις ιστιοδρομίες.
b) Ο αριθμός των ιστίων που θα φέρονται επί του σκάφους μπορεί να διαφέρει από ημέρα σε ημέρα, αλλά πρέπει να παραμένει ο ίδιος κατά τη διάρκεια κάθε αγωνιστικής ημέρας, συμπεριλαμβανομένων και των ημερών με περισσότερες της μίας ιστιοδρομίας, ακόμα και στην περίπτωση ζημιάς στα ιστία. Η αγωνιστική ημέρα ξεκινάει όταν το σκάφος αποχωρήσει από το σημείο ελλιμενισμού του προς την περιοχή των αγώνων.
c) Τυχόν ζημιές στα ιστία που προκαλούνται κατά τη διάρκεια της σειράς, μπορούν να επισκευαστούν. Ιστία με ζημιές μη επισκευάσιμες, μπορούν να αντικατασταθούν με την άδεια της Τεχνικής Επιτροπής
2.6 Σε περίπτωση αντίφασης μεταξύ της προκήρυξης και των Οδηγιών Πλου, θα υπερισχύουν οι Οδηγίες Πλου. Αυτό αλλάζει τον κανόνα 63.7 των RRS.
2.7 Από τη δύση έως την ανατολή του ηλίου, ο Διεθνής Κανονισμός Αποφυγής Συγκρούσεων στη Θάλασσα αντικαθιστά το Μέρος 2 των RRS.
2.8 Επιτρέπεται η χρήση αυτόματου πιλότου στα σκάφη που συμμετέχουν στην Double-Handed κατηγορία.
3. Μέτρα Προφύλαξης για COVID 19 [DP][NP]
3.1.Οι αγωνιζόμενοι και τα πρόσωπα υποστήριξης πρέπει να συμμορφώνονται με κάθε εύλογη οδηγία ενός στελέχους της διοργάνωσης για τους κανόνες συμπεριφοράς σχετικά με την συνεχιζόμενη πανδημία του COVID-19. [DP][NP]
3.2.Πρωτόκολλα και οδηγίες σχετικά με τον COVID-19 μπορούν να δημοσιευτούν ανά πάσα στιγμή. Εάν το αναφέρουν, θα έχουν την ισχύ κανονισμού.
3.3.Η Οργανωτική Αρχή μπορεί να αναβάλει ή να ακυρώσει την διοργάνωση ανά πάσα στιγμή, αν θεωρήσει ότι αυτό απαιτείται για λόγους σχετικούς με τον COVID-19. Οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση για έξοδα σχετικά με την προετοιμασία και την συμμετοχή τους στην διοργάνωση. [NP]
3.4. Λογικές ενέργειες στελεχών της διοργάνωσης για εφαρμογή οδηγιών, πρωτοκόλλων και νομοθεσίας σχετικών με τον COVID-19, ακόμη και αν αργότερα αποδειχθούν μη απαραίτητες, δεν είναι εσφαλμένη ενέργεια ή παράλειψη.
4. Επικοινωνία με Αγωνιζόμενους
4.1 Ο επίσημος πίνακας ανακοινώσεων θα βρίσκεται στην ιστοσελίδα https://eviaislandregatta.gr/
5. Διαφήμιση [DP, NP]Your Content Goes Here
5.1 Εφαρμόζεται ο Κώδικας Διαφήμισης της World Sailing (World Sailing Advertising Code) από την 22/07/2022και ώρα 10:00 μέχρι και την30/07/2022 και ώρα 23:59.
5.2 Σκάφη που φέρουν ατομική διαφήμιση πρέπει να έχουν σχετική έγκριση από την Εθνική Αρχή και να το δηλώσουν στην δήλωση συμμετοχής.
5.3 Η διαφήμιση της διοργάνωσης από τον διοργανωτή μπορεί να περιλαμβάνει:
– Αριθμούς πλώρης με διαφήμιση, οι οποίοι πρέπει να τοποθετούνται στην πλώρη, όσο το δυνατόν πιο μπροστά και στις δύο πλευρές της γάστρας.
– Σημαία χορηγού η οποία πρέπει να επαίρεται στον επίτονο σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης.
Ο διοργανωτής μπορεί να ζητήσει, χωρίς κόστος για τους αγωνιζόμενους, την εγκατάσταση στο σκάφος μηχανών λήψης video, συσκευών εντοπισμού και ανίχνευσης θέσης καθώς και την φιλοξενία επισκεπτών των οποίων οι θέσεις στο σκάφος θα ορισθούν στις Οδηγίες Πλου.
6. Δικαίωμα Συμμετοχής και Κατηγορίες
6.1 Στον αγώνα γίνονται δεκτά σκάφη καταμετρημένα κατά ORC με έγκυρο Πιστοποιητικό Καταμετρήσεως 2022. Στον αγώνα επίσης μπορούν να συμμετέχουν σκάφη Double-Handed με πιστοποιητικό ORC Double Handed σε ανεξάρτητη κλάση.
6.2 Τα σκάφη που συμμετέχουν στον αγώνα θα διαχωριστούν στις ακόλουθες κλάσεις:
– PERFORMANCE.
– SPORT
– DH
6.3 Σκάφος που ανήκει στην κλάση Sport μπορεί να συμμετάσχει στην κλάση Performance αρκεί να το αναφέρει στη δήλωση συμμετοχής.
Οι κλάσειςPerformance και Sport μπορεί να διαιρεθούν περαιτέρω σε κατηγορίες ανάλογα με τον αριθμό των συμμετοχών.
6.4 Σε κάθε κλάση απαιτούνται τουλάχιστον τρεις (3) συμμετοχές για να συγκροτηθεί. Εάν οι συμμετοχές σε μία κλάση δεν συμπληρωθούν, θα γίνει συγχώνευση των κλάσεων εκτός της κλάσης DH.
Οι Κλάσεις θα έχουν διαφορετικές εκκινήσεις και θα βαθμολογούνται ξεχωριστά.
6.5 Τα σκάφη που έχουν δικαίωμα συμμετοχής μπορούν να δηλώσουν μέχρι τις 20/7/2022, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής που υπάρχει στο https://eviaislandregatta.gr/
6.6 Η λίστα με τα σκάφη που έχουν ολοκληρώσει την ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής θα αναρτάται στην ιστοσελίδα της διοργάνωσης.
7. Παράβολο Συμμετοχής
7.1 Δεν απαιτείται παράβολο συμμετοχής.
8. Εγγραφές
8.1 Η Δήλωση Συμμετοχής πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα έγγραφα:
a) Έγκυρο πιστοποιητικό καταμέτρησης με ημερομηνία έκδοσης πριν τις 22/07/2022. Αυτό τροποποιεί τον RRS 78.2.
b) Έγκυρο ασφαλιστήριο για την αστική ευθύνη προς τρίτους και με κάλυψη για συμμετοχή σε αγώνες.
c) Αν υπάρχει διαφήμιση, έγκριση από την αρμόδια Εθνική Αρχή.
d) Κατάσταση πληρώματος με ονοματεπώνυμο, όμιλο και Αρ. Αθλητικής Ταυτότητας κάθε μέλους του πληρώματος.
e) E-mailκαι τηλέφωνο επικοινωνίας στην στεριά και στο σκάφος συνοδευόμενα από το όνομα μέλους του πληρώματος υπευθύνου για επικοινωνία.
f) Έντυπο αποδοχής ευθύνης συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο.
8.2 Δεν θα επιτραπεί η συμμετοχή σκάφους το οποίο δεν έχει ολοκληρώσει την παραπάνω διαδικασία.
8.3 Είναι στην κρίση της Οργανωτικής Επιτροπής να δεχθεί και δηλώσεις συμμετοχής και μετά την λήξη του χρονικού ορίου υποβολής.
8.4 Δεν θα γίνει καμία αλλαγή στο πιστοποιητικό μετά την εγγραφή, εκτός εάν απαιτηθεί από την Τεχνική Επιτροπή και εγκριθεί από την Επιτροπή Ενστάσεων.
8.5 Μετά την πάροδο του χρονικού ορίου συμμετοχής, αλλαγές στην κατάσταση πληρώματος γίνονται μόνο μέσω του Εντύπου Αλλαγής Πληρώματος.
9. Πρόγραμμα
20/07/2022 | 20:00 | Λήξη χρονικού ορίου υποβολής δήλωσης συμμετοχής |
---|---|---|
21/07/2022 | 16:00 | Ηλεκτρονική Αποστολή Οδηγιών Πλου |
23/07/2022 | 13:00 | COASTAL ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙA:ΚΑΡΥΣΤΟΣ (15 ΝΜ) |
24/07/2022 | 11:00 | OFFSHOREΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ:ΚΑΡΥΣΤΟΣ-ν.ΦΟΥΝΤΙ-ΚΑΡΥΣΤΟΣ (30 ΝΜ) |
26/07/2022 | 11:00 | OFFSHOREΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑ: ΚΑΡΥΣΤΟΣ-ΚΑΡΑΒΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ(40 ΝΜ) |
28/07/2022 | 11:00 | OFFSHOREΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙA: ΚΑΡΑΒΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ-ΧΑΛΚΙΔΑ (20 ΝΜ) |
30/07/2022 | 11:00 21.00 |
WINDWARD/LEEWARD (PERFORMANCE)/COASTAL (SPORT): ΧΑΛΚΙΔΑ (3×6 ΝΜ/25ΝΜ) ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΑΘΛΩΝ |
10. Επιθεωρήσεις & Έλεγχος Καταμέτρησης
10.1 Κάθε σκάφος πρέπει να είναι διαθέσιμο για επιθεωρήσεις υλικών ασφαλείας και ελέγχους καταμέτρησης από την 22/07/2022και ώρα 10:00 μέχρι μία ώρα μετά την λήξη του ορίου υποβολής ενστάσεων της τελευταίας ιστιοδρομίας. Επιθεωρήσεις ασφαλείας, καταμέτρησης και συμμόρφωσης με τους κανονισμούς θα γίνουν σε όλη την διάρκεια της διοργάνωσης πριν ή μετά οποιαδήποτε ιστιοδρομία.
10.2 Στην διάθεση της Τεχνικής Επιτροπής πρέπει να υπάρχει σε κάθε σκάφος αντίγραφο του έγκυρου πιστοποιητικού καταμέτρησης 2022.
10.3 Ο ιδιοκτήτης ή ο Εντεταλμένος Εκπρόσωπος κάθε σκάφους πρέπει να γνωρίζει ότι σύμφωνα με τον κανονισμό RRS 78.1 έχει την ευθύνη να διατηρεί το σκάφος σύμφωνα με τους κανονισμούς της κλάσης. Ότι σύμφωνα με τον κανονισμό OSR 1.02.1 πρέπει να καθορίσει ένα άτομο που θα αναλάβει τις ευθύνες του επί κεφαλής (υπευθύνου) στην περίπτωση αδυναμίας του ιδίου και ότι σύμφωνα με τον κανόνα OSR 6.05.03 τουλάχιστον ένα μέλος του πληρώματος πρέπει να είναι εξοικειωμένο με τις διαδικασίες πρώτων βοηθειών (υποθερμία, πνιγμό, καρδιοπνευμονική ανάταξη) και με τη χρήση συστημάτων επικοινωνίας.
10.4 Μόνο καταμετρημένα και σφραγισμένα πανιά κατά IMS μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα σκάφη, εκτός των πανιών θυέλλης.
11. Οδηγίες Πλου
11.1 Οι Οδηγίες Πλου θα είναι διαθέσιμες στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων ,στις 21/07/2022 και από ώρα 16:00.
12. Διόρθωση Χρόνου
12.1 Για τα σκάφη της κατηγορίας Performance θα εφαρμοστεί το Performance Curve Scoring – Constructed course. Για τον υπολογισμό των διορθωμένων χρόνων θα χρησιμοποιηθεί το Implied Wind του πρώτου σκάφους όπως περιγράφεται στο ORC Rating Systems 402.9. Τα δεδομένα της Επιτροπής Αγώνων σχετικά με τον προσδιορισμό των πλεύσεων, δεν αποτελούν λόγο αίτησης για επανόρθωση. Αυτό αλλάζει τον κανόνα 62.1 των RRS.
12.2 Για τα σκάφη Sport θα εφαρμοσθεί τοPerformance Curve Scoring–All Purpose.
12.3 Στις Οδηγίες Πλου θα οριστεί εναλλακτικό σύστημα σε περίπτωση μη ασφαλών στοιχείων για τη χρήση του συστήματος Performance Curve Scoring.
12.4 Για τα σκάφη Double-handed θα εφαρμοστεί το ORC Double Handed Time on Distance.
13. Σύστημα Βαθμολογίας
13.1 Η βαθμολογία του αγώνα θα γίνει με το σύστημα Χαμηλής Βαθμολογίας , σύμφωνα με το Παράρτημα Α4 των Διεθνών Κανονισμών Ιστιοδρομιών της World Sailing 2021-2024. Ο Συντελεστής βαρύτητας κάθε ιστιοδρομίας ισούται με 1.00εκτός από τις Ιστιοδρομίες Όρτσα Πρίμα όπου ο συντελεστής Βαρύτητας είναι 0.50
13.2 Ο αγώνας «EVIA ISLAND REGATTA» θεωρείται έγκυρος αν ολοκληρωθεί τουλάχιστον μία (1) ιστιοδρομία.
13.3 Η συνολική βαθμολογία ενός σκάφους θα προκύπτει από το άθροισμα των βαθμών όλων των ιστιοδρομιών, χωρία καμία εξαίρεση.
13.4 Η Βαθμολογία των κατηγοριών θα υπολογίζεται από τη Γενική κατάταξη.
14. Ελλιμενισμός
14.1 Ο ελλιμενισμός των σκαφών σε όλα τα λιμάνια & η παροχή ρεύματος – νερού είναι δωρεάν.
14.2 Τα σκάφη που συμμετέχουν στον αγώνα μπορεί να χρειασθεί να πλαγιοδετήσουν και να δεχθούν άλλα σκάφη δίπλα τους σε κάποια από τα λιμάνια του αγώνα.
15. Περιορισμοί Ανέλκυσης
15.1 Από την 22/07/2022 και ώρα 10:00 μέχρι και το τέλος της τελευταίας ιστιοδρομίας της διοργάνωσης, τα σκάφη δεν πρέπει να ανελκυσθούν σε καμία περίπτωση, εκτός για την επισκευή ζημιών και μόνο μετά την έγγραφη άδεια της Επιτροπής Ενστάσεων. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ανέλκυσης δεν επιτρέπεται καθαρισμός και γυάλισμα της γάστρας.
16. Δικαιώματα Μέσων Ενημέρωσης
16.1 Οι αγωνιζόμενοι, οι ιδιοκτήτες και οι φιλοξενούμενοί τους παραχωρούν το απόλυτο δικαίωμα και την άδεια στον διοργανωτή να δημοσιεύσει ή/και να εκπέμψει σε οποιοδήποτε μέσο ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοπτικών διαφημίσεων και όχι μόνον, φωτογραφίες ή video προσώπων και σκαφών που ελήφθησαν κατά την διάρκεια της διοργάνωσης, για ενημερωτικούς ή διαφημιστικούς σκοπούς ή για δελτία τύπου.
17. [DP] Χρήση Ιπτάμενων Συσκευών
17.1 Δεν επιτρέπεται η χρήση ιπτάμενων συσκευών στην περιοχή των αγώνων από τους αγωνιζόμενους και τα πρόσωπα υποστήριξης τους, για κανένα λόγο, χωρίς την έγγραφη άδεια της Οργανώτριας Αρχής.
17.2 Ο οργανωτής μπορεί να επιβάλει περιορισμούς στη χρήση ιπτάμενων συσκευών ή να απαγορεύσει τη χρήση τους. Η χρήση ή όχι μιας ιπτάμενης συσκευής είναι στην διακριτική ευχέρεια του οργανωτή.
17.3 Η ευθύνη για τη χρήση ιπτάμενων συσκευών είναι αποκλειστικά του χειριστή της.
18. Επικοινωνία
18.1 [DP]Εκτός από την περίπτωση ανάγκης ή όταν επικοινωνεί με την Επιτροπή Αγώνα, ένα σκάφος, όσο αγωνίζεται, δεν πρέπει να μεταδίδει και να δέχεται εκπομπές φωνής ή δεδομένων, οι οποίες δεν είναι διαθέσιμες σε όλα τα σκάφη (συμπεριλαμβανομένων και αυτών που απαιτούν πληρωμή). Δεν επιτρέπονται προσαρμοσμένες ή ιδιωτικές συσκευές πλοήγησης ή πρόγνωσης καιρού. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην επικοινωνία μεταξύ σκαφών στο κανάλι VHF 72. Αυτό αλλάζει τον Κανόνα 41.
18.2 Το κανάλι επικοινωνίας που θα χρησιμοποιηθεί από την Επιτροπή Αγώνα για αναζήτηση και διάσωση θα είναι το κανάλι 72. Βλέπε κανόνα 37.
19. Έπαθλα
19.1 Θα απονεμηθούν έπαθλα στους νικητές των κλάσεων & των κατηγοριών ανάλογα με την συμμετοχή. Η απονομή επάθλων στους νικητές θα γίνει σε χώρο και χρόνο που θα ανακοινωθεί έγκαιρα στους συμμετέχοντες.
20. Αποποίηση Ευθύνης
20.1 Όλοι οι συμμετέχοντες στην διοργάνωση μετέχουν με δική τους ευθύνη. Ο Ιστιοπλοϊκός όμιλος Χαλκίδας, η Ελληνική Ιστιοπλοϊκή Ομοσπονδία, η Επιτροπή Ανοικτής Θαλάσσης καθώς και κάθε άλλος εμπλεκόμενος στην διοργάνωση αποποιούνται οποιασδήποτε ευθύνη για κάθε απώλεια, τραυματισμό, ζημιά ή ταλαιπωρία που μπορεί να συμβεί σε πρόσωπα ή πράγματα τόσο στην στεριά όσο και στην θάλασσα ως συνέπεια της συμμετοχής στην διοργάνωση αυτή. Κάθε ιδιοκτήτης, ο εκπρόσωπος του ή ενοικιαστής σκάφους αποδέχεται τους όρους αυτούς με την υπογραφή της Δήλωσης συμμετοχής.
Εφίσταται η προσοχή των αγωνιζομένων στους Θεμελιώδεις κανόνες 2, 3 και 4 του Μέρους 1 των Κανόνων Αγώνων Ιστιοπλοΐας της World Sailing.
21. Ασφάλιση
21.1 Κάθε συμμετέχον σκάφος πρέπει να είναι ασφαλισμένο για την αστική ευθύνη προς τρίτους, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Ελληνικής νομοθεσίας. Οι ιδιοκτήτες είναι υπεύθυνοι να έχουν επαρκή ασφαλιστική κάλυψη για ευθύνη εξ αδικοπραξίας και αστική ευθύνη προς τρίτους(σωματικές βλάβες και υλικές ζημίες) ρητά σε ισχύ κατά την διάρκεια του αγώνα.
22. Λοιπές Πληροφορίες
22.1 Για περαιτέρω πληροφορίες επικοινωνήστε με την Γραμματεία Επιτροπής Αγώνων όλες τις εργάσιμες ημέρες από 09:00-13:30 καθώς και τα απογεύματα της Δευτέρας, Τετάρτης & Παρασκευής από 18:30 – 21:00.
Τηλ.– Fax.: 22210 85016
E-mail: info@eviaislandregatta.gr
Website: https://www.eviaislandregatta.gr