Οδηγίες Πλου
Evia Island Regatta 2022
23 Ιουλίου – 30 Ιουλίου 2022
[DP] σημαίνει ότι η ποινή για παράβαση του κανόνα που επισημαίνεται, είναι στην διακριτική ευχήεια της Επιτροπή Ενστάσεων ΕΕ
[NP] σημαίνει ότι για τον κανόνα που επισημαίνεται δεν μπορεί να υποβληθεί ένταση από σκάφος. Αυτό αλλάζει την Auto RRS 60.1(a)
1. [DP] [NP]Μέτρα Προφύλαξης για COVID 19
1.1 Οι αγωνιζόμενοι και τα πρόσωπα υποστήριξης πρέπει να συμμορφώνονται με κάθε εύλογη οδηγία ενός στελέχους της διοργάνωσης για τους κανόνες συμπεριφοράς σχετικά με την συνεχιζόμενη πανδημία του COVID-19. [DP][ΝΡ]
1.2 Πρωτόκολλα και οδηγίες σχετικά με τον COVID-19 μπορούν να δημοσιευτούν ανά πάσα στιγμή Εάν το αναφέρουν, θα έχουν την ισχύ κανονισμού.
1.3 Η Οργανωτική Αρχή μπορεί να αναβάλει ή να ακυρώσει την διοργάνωση ανά πάσα στιγμή, αν θεωρήσει ότι αυτό απαιτείται για λόγους σχετικούς με τον CoVID-19. Οι αγωνιζόμενοι δεν έχουν δικαίωμα να ζητήσουν αποζημίωση για έξοδα σχετικά με την προετοιμασία και την συμμετοχή τους στην διοργάνωση.[NP]
1.4 Λογικές ενέργειες στελεχών της διοργάνωσης για εφαρμογή οδηγιών, πρωτοκόλλων και νομοθεσίας σχετικών με τον COVID-19 ακόμη και αν αργότερα αποδειχθούν μη απαραίτητες δεν είναι εσφαλμένη ενέργεια ή παραλειψη.
Μέρος 1 – Γενικά
2. Οργανωτική Αρχή
Το Επιμελητήριο Εύβοιας, το ΣΑΜΕΕ (Σωματείο Aλλnλοβοήθειας Μελών Επιμελητηρίου Εύβοιας). & ο Ιστιοπλοϊκός Όμιλος Χαλκίδας (ΙΟΧ) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Οργανισμό Λιμένων Νομού Εύβοιας και με την υποστήριξη των Δήμων Καρύστου, Κύμης-Αλιβερίου και Χαλκίδας διοργανώνουν τον αγώνα «EVIA ISLAND REGATTA 2022» που θα διεξαχθεί από τις 23 μέχρι τις 30 Ιουλίου 2022.
3. Κλάσεις
3.1 Με βάση την Προκήρυξη, τα σκάφη χωρίζονται στις παρακάτω κλάσεις:
- Performance
- Sport
- Double Handed
3.2. Οι κλάσεις θα έχουν ξεχωριστές εκκινήσεις και αποτελέσματα.
4. Ανακοινώσεις στους Αγωνιζόμενους
4.1. Οι ανακοινώσεις προς τους αγωνιζόμενους θα αναρτώνται στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων που θα βρίσκεται στην ιστοσελίδα διαχείρισης του αγώνα της Διοργάνωσης https://www.racingrulesofsailing.org/documents/4137/event
5. Αλλαγές στις Οδηγίες Πλου
5.1 Οποιαδήποτε αλλαγή στις Οδηγίες Πλου θα αναρτηθεί πριν από τις 09:30 της ημέρας που τίθεται σε ισχύ στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων εκτός από οποιαδήποτε αλλαγή στα πρόγραμμα των αγώνων που θα ανακοινωθεί πριν από τις 20:30 της προηγούμενης ημέρας από αυτήν που τίθεται σε ισχύ.
6. Σήματα στη Στεριά
Τα σήματα στην στεριά θα επιδεικνύονται σε ιστό στα σημεία ελλιμενισμού των σκαφών.
6.1 Έπαρση του Απαντητικού Επισείοντα “ΑΡ” με 2 ηχητικά (ένα ηχητικό όταν υποστέλλεται) σημαίνει «Η ιστιοδρομία αναβάλλεται». Το προειδοποιητικό σήμα δεν θα δοθεί νωρίτερα από (1/2) μισή ώρα μετά την υποστολή του “ΑΡ”.
7. Πρόγραμμα Ιστιοδρομιών
7.1 Η ώρα του σήματος εκκίνησης κάθε ημέρας αναφέρεται παρακάτω:
ΣΑΒΒΑΤΟ 23/07 ΚΑΡΥΣΤΟΣ | 13:00 | 1η Ιστιοδρομία : COASTAL 1 (16vp) |
ΚΥΡΙΑΚΗ 24/07 ΚΑΡΥΣΤΟΣ | 11:00 | 2η Ιστιοδρομία : ΚΑΡΥΣΤΟΣ – V ΦΟΥΝΤΙ αριστερά – ΚΑΡΥΣΤΟΣ (1044) |
ΔΕΥΤΕΡΑ 25/07 ΚΑΡΥΣΤΟΣ | Ελεύθερη ημέρα. | |
ΤΡΙΤΗ 26/07 | 11:00 | 3η Ιστιοδρομία: ΚΑΡΥΣΤΟΣ ΚΑΡΑΒΟΣ ΑΛΙΒΕΡΊΟΥ (380V). |
TETAPTH 27/07 ΚΑΡΑΒΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ | Ελεύθερη ημέρα. | |
ΠΕΜΠΤΗ 28/07 | 11:00 | 4η Ιστιοδρομία : ΚΑΡΑΒΟΣ- ΧΑΛΚΙΔΑ (19,8νμ) |
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/07 ΧΑΛΚΙΔΑ | Ελεύθερη ημέρα. | |
ΣΑΒΒΑΤΟ 30/07 ΧΑΛΚΙΔΑ | 11:00 | 5η Ιστιοδρομία : COASTAL 2 (19νμ) |
7.2 Η Διοργανώτρια Αρχή και/ή η Επιτροπή Αγώνα διατηρεί το δικαίωμα να προσαρμόσει το παραπάνω πρόγραμμα στις καιρικές συνθήκες ή για άλλους, απροβλεπτους λόγους.
7.3 Η διοργάνωση θεωρείται έγκυρη εάν ολοκληρωθεί 1 ιστιοδρομία ανά κλάση.
8. Σήματα Κλάσεων
8.1 Το σήμα κλάσης της Performance είναι το αριθμητικό σήμα “2”.
8.2 Το σήμα κλάσης της Sport είναι το αριθμητικό σήμα “1”.
8.3 Το σήμα κλάσης της DH είναι το αριθμητικό σήμα “3”.
9. Εκκίνηση
9.1 Ένα σκάφος που δεν εκκινεί εντός 20 λεπτών μετά το σήμα της εκκίνησής του. Θα βαθμολογείται DNS, σε τροποποίηση του κανόνα Α4 και 45 των R.RS.
9.2 Η Επιτροπή Αγώνων, κατά την κρίση της, μπορεί να εκκινήσει περισσότερες από μία κράσεις σκαφών μαζί, επαίρονταν τα διακριτικά σήματα των κλάσεων στο προειδοποιητικό σήμα.
9.3 Τα σήματα εκκίνησης θα ανακοινώνονται από το VHF κανάλι 72. Η αναμετάδοση των σημάτων έχει ενημερωτικό σκοπό. Δεν μπορεί να αποτελέσει αιτία αίτηση αποκατάστασης η παράλειψη ή Πάθος στην αναγγελία των σημάτων μέσω VHF [τροποποίηση του κανόνα RRS 60. 1. (b))
9.4 Μετά από Μερική Ανάκληση, η Επιτροπή Αγώνων θα προσπαθήσει να αναμεταδώσει τον αριθμό ιστίου ή το όνομα των σκαφών που δεν έχουν εκκινήσει και έχουν χαρακτηριστεί OCS στο VHF κανάλι 72. Οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτές τις αναμεταδόσεις ή η σειρά τους, ή οποιαδήποτε παράλειψη ή αποτυχία στην μετάδοση ή λήψη αυτών, δεν μπορεί να αποτελέσει αιτία για αίτηση αποκατάστασης (τροποποίηση του κανόνα RRS 60.1 (b)
9.5 Σκάφη που για οποιοδήποτε λόγο δεν πρόλαβαν να είναι στη γραμμή εκκίνησης έγκαιρα και να κάνουν χρήση της δυνατότητας για εκκίνηση που τους παρέχει το άρθρο 9.1, οφείλουν να ειδοποιήσουν, μετά το σήμα εκκίνησηs, με το VHF στο κανάλι 72 την Επιτροπή Αγώνων για την πρόθεσή τους να εκκινήσουν. Το ίδιο ισχύει και για όσα σκάφη δεν πρόλαβαν να απογραφούν πριν το Προειδοποιητικό σήμα
9.6 Η Επιτροπή Αγώνων θα χαρακτηρίσει DNC όλα τα σκάφη που δεν ανέφεραν την παρουσία τους στη γραμμή εκκίνησης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην Οδηγία 9.5
9.7 Η Επιτροπή Αγώνων δικαιούται να παρατείνει το χρονικό όριο εκκίνησης, κατά την κρίση της, σε περίπτωση νηνεμίας
10. Ποινές
10.1 Για παράβαση των κανόνων του Μέρους 2 εκτός της Ζώνης θα είναι ποινή Μιας – Στροφής, Αυτό τροποποιεί τον RRS 44.1.
10.2. Στις Offshoreιστιοδρομίες όταν ένα σκάφος εκκινήσει σύμφωνα με την παρ. (b) του ορισμού Εκκίνηση, όπως ορίζεται στον Test Rule DR21-01 της World Sailing μπορεί να επιστρέψει στην προ της εκκίνησης πλευρά της γραμμής για να συμμορφωθεί με την απαίτηση (a) του ορισμού Εκκίνηση, αλλά εάν δεν το κάνει η ποινή του κατά την εκκίνηση πρέπει να είναι:
Προσθήκη 25% στο συνολικό του χρόνο ή τουλάχιστον 1 θέση, όποιο είναι μεγαλύτερο.
10.3. Η μέγιστη ποινή DP για τις μικρές παραβάσεις των OSR ή RRS 47 θα είναι βαθμολογική κοινή 10% υπολογιζόμενη σύμφωνα με τον RRS 44.3(c)
11. Ενστάσεις
11.1 Ενστάσεις μπορούν να κατατεθούν μέσω της ιστοσελίδας διαχείρισης του αγώνα εντός 2 ωρών μετά τον τερματισμό του ενιστάμενου σκάφους.
11.2 Ενστάσεις καταμέτρησης από σκάφος δεν θα γίνονται δεκτές μετά το Σάββατο 23 Ιουλίου 2022. 12:00 (τροποποίηση των κανόνων RRS 60.1tal και 651.3.
11.3. Οι ενστάσεις από την Επιτροπή Αγώνα, την Τεχνική Επιτροπή και την Επιτροπή Ενστάσεων θα αναρτώνται στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων για την ενημέρωση των συμμετεχόντων ως απαιτεί ο κανόνας RRS 61.11b).
11.4. Το πρόγραμμα των ακροάσεων θα ανακοινωθεί στον Επίσημο Πίνακα Ανακοινώσεων για την ενημέρωση των αντιδίκων και των μαρτύρων.
11.5. Το χρονικό όριο, κατά την εφαρμογή του κανόνα RRS NT 4(b), είναι 30 λεπτά από την ανακοίνωση της απόφασης.
12. βαθμολογία
12.1 Η βαθμολογία κάθε σκάφους θα υπολογίζεται από το άθροισμα των βαθμών όλων των ιστιοδρομιών.
12.2 Για την κλάση Performance θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος PCS – Constructed Course r εναλλακτικά PCS – AllPurpose ή συνδυασμός τους.
12.3 Για την κλάση Sport θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος PCS – All Purpose.
12.4 Για την κλάση DH θα εφαρμοστεί η μέθοδος ORC Double Handed Time on Distance.
12.5 Οι διορθωμένοι χρόνοι θα υπολογιστούν χρησιμοποιώντας το μέγιστο implied wind.
12.6 Η βαθμολογία των κατηγοριών θα υπολογίζεται από την Γενική Κατάταξη.
12.7 Η απόφαση για την μέθοδο βαθμολογίας και τις παραμέτρους της παραμένει στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής Αγώνων και μαζί με την απόσταση της διαδρομής, την πορεία πλεύσης και την ένταση του ανέμου δεν μπορούν να αποτελέσουν βάση για αίτηση αποκατάστασης από ένα σκάφος (τροποποίηση του κανόνα RRS 60.11 (b).
12.8 Για τον υπολογισμό των αποτελεσμάτων θα χρησιμοποιηθεί η πραγματική απόσταση κάθε ιστιοδρομίας υποtογισμένη από την πραγματική θέση των σιμωνίρων και των γραμμών εκκίνησης και τερματισμού.
13. [DP, NP] Κανόνες Ασφάλειας
13.1 Σκάφη που για οποιοδήποτε λόγο και σε οποιοδήποτε σημείο, όποιας ιστιοδρομίας εγκαταλείψουν τον αγώνα, είναι υποχρεωμένα να ειδοποιήσουν το ταχύτερο δυνατόν την Επιτροπή Αγώνων με VHF στο κανάλι 72 ή στο τηλέφωνο 6944 393069.
13.2 Σκάφος που δεν σκοπεύει να αγωνιστεί υποχρεούται να ειδοποιήσει την Επιτροπή Αγώνων πριν την προγραμματισμένη ώρα του πρώτου προειδοποιητικού σήματος.
13.3 Οποιαδήποτε χρήση της μηχανής για πρόωση κατά την διάρκεια διάσωσης, παροχή βοήθειας ή άλλο λόγο, πρέπει να αναφερθεί γραπτώς, μετά την άφιξη του σκάφους, στην Επιτροπή Αγώνων, αναφέροντας τους λόγους. Εάν η Επιτροπή Ενστάσεων κρίνει ότι το ακάμας δεν αποκόμισε σημαντικά οφέλη στην ιστιοδρομία, μπορεί να επιβάλει ποινή (DP).
14. [DP] Αλλαγή Πληρώματος ή Εξοπλισμού
14.1 Αλλαγή πληρώματος επιτρέπεται μόνο μετά από την έγκριση της Επιτροπής Αγώνων στη γραπτή αίτηση που πρέπει να υποβληθεί το αργότερα 1 ώρα πριν τον προγραμματισμένο χρόνο του πρώτου προειδοποιητικού σήματος της ημέρας.
14.2. Για λόγους ασφαλείας και ευθύνης τόσο του εντεταλμένου εκπρόσωπου του σκάφους όσο και της Επιτροπής Αγώνων, η διαπίστωση λανθασμένης ή ελλιπούς κατάστασης πληρώματος μπορεί να επιφέρει ακύρωση του σκάφους στη συγκεκριμένη ιστιοδρομία.
14.3. Το συνολικό βάρος των μελών του πληρώματος κάθε σκάφους δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το μέγιστο αναγραφόμενο στο πιστοποιητικό καταμέτρησης.
14.4 Αλλαγή κατεστραμμένου ή απολεσθέντος εξοπλισμού δεν θα επιτρέπεται χωρίς προηγούμενη έγγραφη έγκριση της Επιτροπής Αγώνας Αιτήσεις για αλλαγή πρέπει να υποβαλλονται στην Επιτροπή Αγώνος στη πρώτη λογική ευκαιρία. (DP).
15. Έλεγχος Εξοπλισμού και Καταμέτρησης
15.1 Η Τεχνική Επιτροπή διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου σκαφών απροειδοποίητα, σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή και σε οποιοδήποτε σημείο (στεριά η θάλασσα) κατά το διάστημα 22.07.2022, 10:00 μέχρι μία ώρα μετά την λήξη του ορίου υποβολής ενστάσεων της τελευταίας ιστιοδρομίας.
15.2 Στη διάθεση της Τεχνικής Επιτροπής πρέπει να υπάρχει σε κάθε σκάφος αντίγραφο του πιστοποιητικού καταμέτρησης.
15.3 Ο εντεταλμένος εκπρόσωπος κάθε συμμετέχοντας σκάφους υποχρεούται πριν από την έναρξη της επιθεώρησης να καταθέσει στην Τεχνική Επιτροπή κατάλογο των πανιών που βρίσκονται στο σκάφος.
15.4 Όλα τα σκάφη οφείλουν να χρησιμοποιήσουν στον αγώνα μόνο καταμετρημένα πανιά.
16. Σκάφη Διοργανωτή
16.1 Το σκάφος σημάτων της Επιτροπής Αγώνων θα επιδεικνύει πορτοκαλί σημαία “RΓ΄
Τα υπόλοιπα σκάφη της Διοργάνωσης θα επιδεικνύουν τη σημαία της διοργάνωσης
Δεν μπορεί να αποτελέσει βάση για aimηση αποκατάστασης από σκάφος η αποτυχία επίδειξης
της παραπάνω σημαίας Ιτροποποίηση του κανόνα RRS 50.11b]].
17. [DP] Σκάφη Υποστήριξης
17.1 Δεν θα επιτρέπονται σκάφη υποστήριξης στην περιοχή των ιστιοδρομιών.
18. Επικοινωνία
18.1. Η επικοινωνία με την Επιτροπή Αγώνων κατά την διάρκεια της διοργάνωσης θα γίνεται με VHF στο κανάλι 72. Η Επιτροπή Αγώνων μπορεί να εκπέμπει επιβεβαίωση των σημάτων στο παραπάνω κανοῆι. Αποτυχία μιας τέτοιας εκπομπής δεν μπορεί να αποτελέσει βάση για αίτηση αποκατάστασης από ένα σκάφος (τροποποίηση του κανόνα RRS 60,1 (b).
18.2 [DP] Εκτός από την επικοινωνία με την Επιτροπή Αγώνων, σε έκτακτη ανάγκη ή κατά την χρήση εξοπλισμού που παρέχεται από την Επιτροπή Αγώνων ή την Οργανωτική Αρχή, κατά την διάρκεια μιας ιστιοδρομίας ένα σκάφος δεν θα εκπέμπει ή λαμβάνει πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες σε όλα τα διαθέσιμα σκάφη. (συμπεριλαμβανομένων και αυτών που απαιτούν πληρωμή). Αυτός ο περιορισμός συμπεριλαμβάνει κινητά τηλέφωνα και poλόγια με δυνατότητα επικοινωνιών. Δεν επιτρέπονται προσαρμοσμένες ή ιδιωτικές συσκευές πλοήγησης ή πρόγνωσης καιρού. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στην επικοινωνία μεταξύ σκαφών στο ο κανάλι VHF 2 Τροποποίηση του κανόνα RRS41.
19. Επαθλα
19.1 θα απονεμηθούν έπαθλα στους νικητές της γενικής βαθμολογίας κάθε κλάσης καθώς επίσης και στους νικητές των κατηγοριών, ανάλογα με την συμμετοχή. Επίσης θα δοθούν έπαθλο στον Το νικητή της κάθε ιστιοδρομίας για κάθε κλάση.
19.2. Η απονομή επάθλων στους νικητές θα γίνει το Σάββατο 30 Ιουλίου και ώρα 21.00 στον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Χαλκίδας.
20. Αποποίηση Ευθύνης
20.1 Όλοι οι συμμετέχοντες στην διοργάνωση μετέχουν με δική τους ευθύνη. Ο ΙΟΧ καθώς και κάθε άλλος εμπλεκόμενος στην διοργάνωση αποποιούνται οποιασδήποτε ευθύνη για κάθε απώλεια, τραυματισμό, ζημιά ή ταλαιπωρία που μπορεί να συμβεί σε πρόσωπα ή πράγματα τόσο στην στεριά όσο και στην θαλασσα ως συνέπεια της συμμετοχής στην διοργάνωση αυτή Κάθε ιδιοκτήτης, ο εκπρόσωπος του ή ενοικιαστής σκάφους αποδέχεται τους όρους αυτούς με την υπογραφή της Δήλωσης συμμετοχής.
20.2 Εφίσταται η προσοχή των αγωνιζομένων στους θεμελιώδεις κανόνες. Σ. 3 και 4 του Μέρους. Τ των Κανόνων Αγώνων Ιστιοπλοΐας της World Saiura.
21. Αιγίδες / Υποστηρικτές / Χορηγοί της Διοργάνωσης
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
ΧΟΡΗΓΟΙ
ΔΗΜΟΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Μερος 2 – Ιστιοδρομίες
22. Διαδρομές
Οι διαδρομές των ιστιοδρομιών φαίνονται ενδεικτικά στα διαγράμματα του Παραρτήματος. μαζί με την σειρά, την πλευρά διέλευσης και τα στίγματα των σημείων στροφής.
22.1 1η ιστιοδρομία: COASTAL 1
Διαδρομή: Εκκίνηση – Μ1-Μ2 – Μ3-Μ1 – Τερματισμός
Απόσταση: 16 ν.μ. περίπου
Εκκίνηση: θα δοθεί έξω από το λιμάνι της Καρύστου
22.2 2η ιστιοδρομία : ΚΑΡΥΣΤΟΣ – v. ΦΟΥΝΤΙ αριστερά – ΚΑΡΥΣΤΟΣ
Διαδρομή: Εκκίνηση – Ν. Φουντί αριστερά – Τερματισμός.
Απόσταση: 30,4 ν.μ. περίπου
Εκκίνηση: θα δοθεί έξω από το λιμάνι της Καρύστου
22.3 3η Ιστιοδρομία : ΚΑΡΥΣΤΟΣ – ΚΑΡΑΒΟΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
Διαδρομή: Εκκίνηση – σύμπλεγμα των νήσων / βραχονησίδων ΠΕΤΑΛΙΟΙ δεξια – συμπλεγμα των νήσων / βραχονησίδων ΣΤΥΡΟΝΗΣΙΑ. δεξιά – v. Καβαλιανη δεξια – Τερματισμός
Απόσταση: 38.8 ν.μ. περίπου
Εκκίνηση: θα δοθεί έξω από το λιμάνι της Καρύστου
22.4 4η Ιστιοδρομία: ΚΑΡΑΒΟΣ – ΧΑΛΚΙΔΑ
Διαδρομή: Εκκίνηση – Νησίδες / Βραχονησίδες Καλοκύθι. Στρογγυλό και Ψάρι (Αγία Τριάδα δεξι Τερματισμός
Απόσταση: 19.8 ν.μ.
Εκκίνηση: θα δοθεί έξω από το λιμάνι του Καράβου Αλιβερίου.
22.5 5η Ιστιοδρομία: COASTAL 2
Διαδρομή: Εκκίνηση – σημεία στροφής ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ αριστερά – ΛΕΥΚΑΝΤΙ δεξιά – ΜΑΛΑΚΩΝΤΑΣ δεξιά – Τερματισμός
Απόσταση: 19 ν.μ περίπου.
Εκκίνηση: Στη θαλάσσια περιοχή Μπούρτζι νότια από τον δίαυλο
23.Εκκίνηση
Η γραμμή εκκίνησης θα είναι η νοητή ευθεία μεταξύ ιστού με πορτοκαλί σημαία RC επί του σκάφους σημάτων της Επιτροπής Αγώνων δεξιά και σημαντήρα με κοντάρι με πορτοκαλί σημαία αριστερά.
23.1 Τα σήματα εκκινήσεως θα δοθούν από το σκάφος της Επιτροπής Αγώνων που θα είναι αγκυροβολημένο στην δεξιά πλευρά της γραμμής εκκίνησης.
23.2 Όταν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι ιδανικές ή σε περίπτωση τεχνικού κωλύματος, το σκάφος Επιτροπής Αγώνων μπορεί να κρατήσει τη θέση του χρησιμοποιώντας μηχανή Αυτό δεν αποτελεί αιτία για αίτηση αποκατάστασης προς την Επιτροπή Αγώνων [σε τροποποίηση του κανόνα RRS 62.1(al)]
24. Σημείο Στροφής στα Όρτσα
24.1 Η Επιτροπή Αγώνων μπορεί να ποντίσει σημείο στροφής MD, κίτρινο πρισματικά σημαντήρα, στα όρτσα σε απόσταση 1.0 ΜΜ περίπου από την γραμμή εκκίνησης. Η μαγνητική διόπτευση του σημείου στροφής MD, θα επιδεικνύεται από το της Επιτροπής Αγώνων, πριν το προειδοποιητικά σήμα, μαζί με:
24.1.1 μία κόκκινη σημαία εάν το σημείο στροφής 10 θα αφεθεί αριστερά ή
24.1.2 μια πράσινη σημαία εάν το σημείο στροφής. Με θα αφεθεί δεξιά.
25.ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΡΟΦΗΣ
ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΡΟΦΗΣ | ΣΤΙΓΜΑ | ΑΦΗΝΕΤΑΙ | ΣΗΜΑΝΤΗΡΑΣ |
---|---|---|---|
ΠΑΞΙΜΑΔΙ | 37° 57.393 024 23.663 | ΑΡΙΣΤΕΡΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
ΜΠΟΥΡΟΣ | 37°.57.383 024° 27.741 | ΑΡΙΣΤΕΡΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
ΚΑΡΥΣΤΟΣ | 38°.21.140 023° 43.720 | ΑΡΙΣΤΕΡΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
ΧΑΛΚΟΥΤΣΙ | 38°.21.140 023° 43.720 | ΑΡΙΣΤΕΡΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
ΛΕΥΚΑΝΤΙ | 38° 23.970 023.40.977 | ΔΕΞΙΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
ΜΑΛΑΚΩΝΤΑΣ | 38° 23.337 02344 637 | ΔΕΞΙΑ | ΚΙΤΡΙΝΟΣ ΚΩΝΙΚΟΣ |
26. Τερματισμός
26.1 1n & 2η Ιστιοδρομία: Τερματισμός στη ΚΑΡΥΣΤΟ
Η γραμμή τερματισμού θα είναι η νοητή ευθεία μεταξύ της μπλε σημαίας αριστερά στο σκάφος της Επιτροπής Αγώνων και σημαντήρα με κοντάρι με πορτοκαλί σημαία δεξιά. Η γραμμή τερματισμού θα είναι μπροστά από το λιμάνι της Καρύστου.
26.2 3η Ιστιοδρομία: Τερματισμός στον ΚΑΡΑΒΟ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ
Η γραμμή τερματισμού θα είναι η νοητή ευθεία μεταξύ της μπλε σημαίας αριστερά στον κεντρικό Λιμενοβραχίονα του λιμένος Κάραβου και του Πράσινου φανού δεξιά στην είσοδο του λιμένος.
26.3 4η 5η Ιστιοδρομία: Τερματισμός στη ΧΑΛΚΙΔΑ
Η γραμμή τερματισμού θα είναι η νοητή ευθεία μεταξύ της μπλε σημαίας αριστερά στο σκάφος της Επιτροπής Αγώνων και σημαντήρα με κοντάρι με πορτοκail σημαία δεξιά. Η γραμμή τερματισμού θα είναι σε στίγμα: 38°.24.145, 023°.38.050
26.4 Τα σκάφη που τερματίζουν οφείλουν αμέσως μετά τον τερματισμό τους να αναφέρουν με το VHF στο κανάλι 72 τον αριθμό ιστίου και το όνομα του σκάφους στην Επιτροπή Αγώνων. Είναι ευθύνη του κάθε σκάφους να βεβαιωθεί από την Επιτροπή Αγώνων ότι τερμάτισε.
26.5 Ο τερματισμός κάθε σκάφους θα επισημαίνεται από το κλιμάκιο τερματισμού του αγώνα με συριγμό.
26.6 Το σβήσιμο, ή κακή λειτουργία ή τι ενδεχόμενοι απουσία αναλάμποντα ψανού στα σημεία τερματισμού δεν δίνει το δικαίωμα στους αγωνιζόμενους, αιτήσεως για αποκατάσταση (τροποποίηση του κανόνα RRS 60.1(b).
27. Επιβράχυνσn
Η Επιτροπή Αγώνας μπορεί να επιβραχύνει τις COASTAL ιστιοδρομίες, μεταξύ ενός σημείου στροφής και σκάφους της Επιτροπής Αγώνων, επαίροντας το γράμμα “5 πάνω από μπλε σημαία.
28. Χρονικό Όριο
28.1. Το χρονικό όριο τερματισμού, για το κάθε σκάφος, είναι 23 φορές το All Purpose Handicap (APH) πολλαπλασιασμένο επί τον αριθμό των μιλίων της ιστιοδρομίας που αναφέρεται στην ΟΠ.1. Σε περίπτωση επιβράχυνσης το χρονικό όριο παραμένει αναλλοίωτο
29. [DP] Τερματισμός την Νύχτα
29.1. Τα σκάφη που τερματίζουν οφείλουν, καθώς πλησιάζουν την γραμμή τερματισμού, να φωτίζουν τα πανιά τους και αμέσως μετά τον τερματισμό τους να αναφέρουν με το VHF στο κανάτι 72 τον αριθμό ιστίου και το όνομα του σκάφους στην Επιτροπή Αγώνων. Είναι ευθύνη του κάθε σκάφους να βεβαιωθεί από την Επιτροπή Αγώνων ότι τερμάτισε.
Μέρος 3 – Πληροφορίες
30. Διαδικτυακοί Σύνδεσμοι
E-mail: info@eviaislandregatta.gr
Website: www.eviaislandregatta.gr
31. Επιτροπές
31.1 Επιτροπή Ενστάσεων
Πρόεδρος: Μιχάλης Μιτάκης (IJ] Μέλη: Τάκης Χρήστου, Γιάννης Παπασπύρου
31.2 Επιτροπή Αγώνα
Πρόεδρος: Ρούλα Γαλάνη (IRO)
Μέλη: Σαρρής Γιάννης, Πρωτοψάλτης Θανάσης, Βαρβάκη Ευτυχία
31.3 Τεχνική Επιτροπή
Αντώνης Ασημάκος
31.4 Chief Medical Officer
Κώστας Κατσικαβάλης